Shop Mobile More Submit  Join Login
SGComifest2011: Vocaloid 2 by viospace SGComifest2011: Vocaloid 2 by viospace
_________________

Photography by: :iconryusei-r1:

Cosplayer:

Hatsune Miku : :iconviospace:

Taken during SGComifest 2011.
05th March 2011.

Vocaloid Yamaha Corporation

_________________

Special thanks to:
~Jovelle-Aiiko for the miku wig~<3

thisisnotmethisisnotmethisisnotmethisisnotme
thisisnotmethisisnotmethisisnotmethisisnotme
thisisnotmethisisnotmethisisnotmethisisnotme
thisisnotmethisisnotmethisisnotmethisisnotme.


LOLOL!!!
Sorry if I burned anyone's eyes with this. :iconwhutplz:

More from this series:

Add a Comment:
 
:iconsausage69:
Sausage69 Featured By Owner Aug 26, 2011
this look is very sweet
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Aug 28, 2011
aww thank you~<33 >///<
Reply
:iconsausage69:
Sausage69 Featured By Owner Aug 28, 2011
you are so sweet
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Aug 30, 2011
^///^
Reply
:iconkonohakunoichi94:
KonohaKunoichi94 Featured By Owner Mar 23, 2011
sweet♥
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 23, 2011
:iconchuuplz: thank you~<33
Reply
:iconlojovski:
lojovski Featured By Owner Mar 22, 2011
awesome!!! :la:
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 22, 2011
thank you dearie~<33 :huggle: >///<
Reply
:iconlojovski:
lojovski Featured By Owner Mar 23, 2011
:hug:
Reply
:iconreikoish:
reikoish Featured By Owner Mar 22, 2011
so cute~~ xD
*kidnaps*
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 22, 2011
>////<
Reply
:iconz3llll:
z3LLLL Featured By Owner Mar 21, 2011
cuteeeee :la:
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 22, 2011
thank you~<333 >///<
Reply
:iconkarakuri-nin:
Karakuri-nin Featured By Owner Mar 21, 2011
Ahhh moe miku!vio xD <3
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 22, 2011
ahhh nuuuuu. DDD:
but thank you dear~<333
Reply
:icongarion:
garion Featured By Owner Mar 21, 2011  Hobbyist Photographer
Moeeeeee Mikuuuuuuuuu :heart: :heart: :heart:
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 22, 2011
>///<
thank you garion~<3333
Reply
:icongarion:
garion Featured By Owner Mar 22, 2011  Hobbyist Photographer
lets have a photoshoot someday LOL! XD
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 22, 2011
LOLOL!!!
yes yes please! =x
Reply
:iconxai-chanxx:
xAi-chanxx Featured By Owner Mar 21, 2011  Hobbyist General Artist
Sooo cuuuute :D
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 21, 2011
>///< thank you~<333
Reply
:iconxai-chanxx:
xAi-chanxx Featured By Owner Mar 23, 2011  Hobbyist General Artist
You're welcome ^-^
Reply
:icondata-ronin:
Data-Ronin Featured By Owner Mar 21, 2011
>>"thisisnotmethisisnotmethisisnotmethisisnotme"

Approx. 150 Favs says otherwise. ^^

More pls~
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 21, 2011
LOL!!!
thanks a lot Data~<33
shall try to upload more IF I have them. =x
Reply
:iconcuzzer:
Cuzzer Featured By Owner Mar 20, 2011
so cute ;)
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 21, 2011
aww thank you~<333 :icongrin--plz:
Reply
:iconhinatalikespandas:
HinataLikesPandas Featured By Owner Mar 20, 2011
Absolutely love this cosplay!~!
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 20, 2011
thank you so much~<333
Reply
:iconhinatalikespandas:
HinataLikesPandas Featured By Owner Mar 20, 2011
No problem, hun!~
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 21, 2011
:iconkissingplz:
Reply
:iconsparklypuppy:
sparklypuppy Featured By Owner Mar 20, 2011
Sooo adorable~ :D
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 20, 2011
thank you very much~ :huggle:
Reply
:iconsparklypuppy:
sparklypuppy Featured By Owner Mar 20, 2011
You're welcome. :D
Reply
:iconnikkiginzy:
nikkiginzy Featured By Owner Mar 20, 2011
This is too adorable!!! :iconomgsocuteplz: May i ask where you got ur gorgeous miku wig from???
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 20, 2011
thank you very much~<33 :iconchuuplz:
oh it belongs to my friend, ~Jovelle-Aiiko.
She got it from China via Taobao.com :D
Reply
:iconnikkiginzy:
nikkiginzy Featured By Owner Mar 21, 2011
WAH~! Arigato!!!!! <3
Reply
:iconsintara-chan:
sintara-chan Featured By Owner Mar 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
D'awww <3 so cute ; u ;
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 20, 2011
thank you so much~<33 :hug:
Reply
:iconkendix3:
Kendix3 Featured By Owner Mar 20, 2011
Cute cute cute <3
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 20, 2011
aww thank you so much~ :iconkissingplz:
Reply
:iconkiwira:
Kiwira Featured By Owner Mar 20, 2011
omg i have never seen u in gal mode b4
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 20, 2011
LOL omg I hope I didn't scare you. :iconwhutplz:
Reply
:iconkiwira:
Kiwira Featured By Owner Mar 20, 2011
we must do epic shoot u in gal omg
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 20, 2011
OMGGGG!!! DDDDD8
Reply
:iconitchy-hands:
Itchy-Hands Featured By Owner Mar 20, 2011  Hobbyist Artist
CHIO BU~!
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 20, 2011
nuuuuu dearie, you more chio please~<3333
but thank you so much!!! :D
Reply
:iconsakumiyuku:
SakuMiyuku Featured By Owner Mar 19, 2011
O[]O THIS DOES NOT LOOK LIKE YOU XDDD SO PRETTY~~~ XDDD so diffrent from your usual self or cosplay XDDDD but sooooo awesome~~~ MORE MIKU PICCYS XDD~~<3<3<3
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 20, 2011
LOLOL!
yeah~ thank you!! :D
Reply
:iconrainer-t:
Rainer-T Featured By Owner Mar 19, 2011  Hobbyist Artist
OMG VIO!!!!!!! <3

You look super super pretty! Plz to be cosing more characters like this. (Y)
Reply
:iconviospace:
viospace Featured By Owner Mar 20, 2011
OMG SHIZU-SAMA~ >///<
nuuuuuu. I ish manly. OTL
but thank you so much~<3333
and hope to see you soon. XDDD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 19, 2011
Image Size
65.7 KB
Resolution
700×467
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,273 (1 today)
Favourites
235 (who?)
Comments
54
Downloads
46
×